Vanha iskunvaimennin sekä jousi vielä paikoillaan ja toisessa kuvassa lähes irti.
Rautakanki oli ehdoton työkalu tässä hommassa!
Vanhat iskunvaimentimet irti ja uusia aletaan kokoomaan:
Tosiaan iskunvaimentimet olivat säädettävät ja niitä säädettiin siten että iskunvaimennin kiinnitettiin ruuvipenkkiin ohjeen mukaan ja sitten iskunvaimmenninta piti kiertää sen verran kuinka jäykäksi ne haluttiin.
Valmis paketti.
Asennettuna
Madalluksen jälkeen piti vielä tehdä nelipyöräsuuntaus. Nelipyöräsuuntauksesta video täällä.
Ja valmis työ. Ennen kuin aloimme madaltamaan autoa mittasimme isäni kanssa auton korkeutta avaimen avulla ja avain meni helposti väliin. Kyllä se ihan hyvin madaltu :)
Isä lähti tyytyväisenä takaisin kotiin ja kehuskeli työtämme. Tapsa innostui autosta ja mietintään jäi että hankkisimme Fiestaamme saman tyyppisen madallussarjan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti